Olimpiada

Regulamin:

1. Do olimpiady może przystąpić każdy wilk, który napisał historię dołączenia do watahy.
2. Jeżeli którykolwiek z wilków złamie jakiś punkt z regulaminu, zostanie ostrzeżony.
3. Można złamać tylko raz w ciągu konkursu któryś z punktów regulaminu.
4. Pisząc posta nie można obrażać tym samym innych.
5. Każdy post powinien zawierać co najmniej 10 zdań złożonych.
6. Piszemy w liczbie pierwszej lub trzeciej liczby pojedyńczej.
7. Wszystkie posty zostaną dodane pod koniec każdej konkurencji.
8. Jeżeli któryś wilk nie napisze posta w wyznaczonym terminie zostanie zdyskwalifikowany.
9. O ilości zdobytych punktów decyduje MG (Mistrz Gry), którymi są: Czikorita oraz ashja15.
10. Prosimy stosować się do regulaminu!

Pozdrawiamy, Czikorita oraz ashja15. ;)


Info...
...Czyli co i jak. ^^


Cóż, trzeba wreszcie skończyć te podchody i zapoznać was z ogólnymi opisami konkurencji i ogólnie całego konkursu. Zacznijmy może od krótkiego opisu, żeby w dalszym ciągu tego posta się nie pogubić:

Polega ona na tym, że na początku każdy wilk, o ile chce w niej brać udział, musi wysłać odpowiedni formularz, który upoważni go do brania udziału w konkurencjach. Jest ich trzy: "Szukanie skarbów", "Tor przeszkód" i "Wielki wyścig". Każdy ma określoną ilość dni, na napisanie posta do każdej konkurencji, po czym podlicza się punkty. Pod koniec wszystkiego oraz Wyścigu punkty wyłaniają zwycięzce. Na każdego jednak czekają nagrody...

A teraz może bardziej szczegółowo:

Chyba każdy wie, czym jest post. Otóż, każdy biorący udział w olimpiadzie wilk powinien napisać jeden taki podczas trwania poszczególnych konkurencji. Jeśli nie zmieści się w wyznaczonym czasie, może zostać zdyskwalifikowany, lecz dzień przed końcem terminu zostanie o tym powiadomiony. Prosiłabym także o przestrzeganie ortografii i używanie poprawnie znaków interpunkcyjnych, gdyż nie mam czasu wszystkiego poprawiać. No to teraz może na temat zasad pisania postów. Jak już każdy, kto przeczytał regulamin konkursu powinien wiedzieć, iż ilość uzyskanych punktów ustala MG. Np. w "Szukaniu skarbów" ważne jest,by pisać np.: "Zamierzałem/am najpierw przeszukać skraj lasu, a jak mi się uda coś znaleźć, przejdę w głąb.", a nie np.: "Szybko przeszukałem/am skraj lasu, gdzie znalazłem pożyteczne przedmioty, więc zaraz pobiegłem w głąb". Piszemy, że zamierzamy coś zrobić, a MG (w tym przypadku ja, Czikorita oraz moja psiapsiółka - ashja15, decyduje, czy nam się powiodło i ile punktów uzyskaliśmy. Należy również zwracać uwagę na statystyki wilka (HP., Sł., Pr., Sp.), gdyż pomagają one ustalić, w jakich czynnościach wilk jest lepszy i da sobie radę. Mam nadzieje, że wszystko ogarnęliście.
 Przejdźmy teraz do... opisów konkurencji:

"Szukanie skarbów"
Miejsce: Las przeznaczenia, Różowa łąka.

Dość prosta, lecz wymagająca konkurencja. Chodzi w niej o to, by spróbować odnaleźć jak najwięcej ukrytych wśród drzew i traw przedmiotów, które dają punkty. Im więcej punktów - tym większe szanse na wygraną. W czasie tej konkurencji są dwie części oraz przerwa między nimi. Oczywiście przerwa w świecie wilków. Można napisać, że "jeszcze przed południe, w pierwszym etapie starałem/am się poszukać w na łące, gdyż słońce nie grzało tak mocno. W czasie przerwy odpocząłem i napiłem się wody ze strumyka. Następnie, po przerwie, pobiegłem/am do lasu, by tak kontynuować poszukiwania." Oczywiście pomysł jest dowolny, byle by forma się zgadzała. Po zakończeniu konkurencji, wraz z końcem terminu na napisanie posta, każdy z nich jest umieszczany na stronie olimpiady, by nie było zgapiania. Oczywiście pod każdym postem MG pisze małą notatkę na jego temat i podlicza punkty. Jakieś pytania? Śmiało piszcie komentarze! ;)

"Tor przeszkód"

Miejsce: Samotne drzewo.

Już trochę trudniejsza konkurencja. Jak sama nazwa mówi, trzeba omijać w różny sposób napotkane przeszkody. Trzeba także uważać na czyhające niebezpieczeństwa ze strony małych stworzonek, często przeszkadzających w biegu. Oto przeszkody:

 Powalona kłoda. Dość duży pień, prawie 2 metry wysokości i ok. 6 szerokości. Można ją ominąć wykonując potężny skok, wdrapując się na nią lub w inny wymyślony przez was sposób. Nie można jednak jej obejść.

 Bagno. Troszeczkę trudniejsza przeszkoda. Woda ma ok. 80 cm. głębokości, a dno jest śliskie i grząskie. Należy uważać na każdy postawiony krok, jednak trudno jest się tutaj utopić.

 Pole ostów. Najtrudniejsza z trudności do pokonania. Wymaga nie lada zwinności i cierpliwości. Jeżeli jest się zwinnym, nie powinno być problemu przejść tego tylko z kilkoma kolcami w futrze.


"Wielki wyścig"


Najważniejsza z konkurencji. To ona daje wam najwięcej punktów i najbardziej decyduje o wygranej. Wygląda to tak: Piszecie, tak jak w poprzednich, tyle, że musimy zwrócić uwagę na inne czynniki, jak: inne wilki, podłoże, długość trasy, zakręty, itp. Np. "Czekałem z niecierpliwieniem na sygnał to startu. Gdy już go usłyszałem/am wystartowałem/am co sił w nogach. Starałem/am się biec po wewnętrznej, by nie zostać w tyle i stracić jak najmniej energii. Mijałem/am kolejne zakręty, a na ostatniej prostej wykorzystałem/am zapasy energii, by pobiec jak najszybciej." Czyli, liczy się taktyka. Podam wam plan toru od góry:

P.S. Sorki za niezbyt dobrą jakość... xD

Złota zasada:

NIE UŻYWAMY MOCY!

Koniec ogłoszeń parafialnych.

~Czikorita and ashja15. ^^


Olimpiadowe zapisy...

Od dziś, aż do 7.04 będzie można się zapisywać. Oto formularz:

Imię:                                                  
Płeć:                                                  
Wiek:                                                
HP:                                                    
Sł:                                                      
Pr:                                                     
Sp:                                                     

Zapraszamy!


Uczestnicy:

Imię: Akita 
Płeć: Wadera 
Wiek: 3 lata 
HP: 100 
Sł: 65 
Pr: 55 
Sp: 50



Imię: Statera Universi
Płeć: Wadera
Wiek: 6 lat.
HP: 95
Sł: 75
Pr: 65
Sp: 65

Imię: Czoti.
Płeć: Wadera 
Wiek: 3 lata 
HP: 100 
Sł: 65 
Pr: 55 
Sp: 50

Imię: Goldie.
Płeć: Basior.
Wiek: 3 lata 
HP: 100 
Sł: 65 
Pr: 55 
Sp: 55.

Imię: Selwado.
Płeć: Basior. 
Wiek: 3,5 roku.
HP: 100 
Sł: 70 
Pr: 60 
Sp: 60

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz