Możliwe pozycje

Tutaj znajduje się spis możliwych do zdobycia pozycji w watasze:

Para Alfa: (x1) ®
Przywódca/cy watahy. Biorą odpowiedzialność za wszystko na ich terytorium. Poza tym pomagają członkom stada, organizują zgromadzenia, a także ustalają wszystkie prawa.
Pensja*: 50$

Para Beta: (x1) ®
Pomocnicy, jak i zarazem zastępcy przywódców. Mają prawo rządzić podczas nieobecności Alfy, jednak nie mogą ustalać za nich nowych praw i uroczystości bez ich wiedzy. Prócz tego posiadają prawa normalnych członków.
Pensja: 45$

Para Gamma: (x1)
Wilki odpowiedzialne za spokój w grupie. Mają za zadanie chronić wilki wyższe rangą, ale też i vice versa. Czasem pomagają Etom zajmować się szczeniakami.
Pensja: 40$

Epsilon: (x1) ®

Rodzaj szamana/ki, także uzdrawia. Najczęściej przebywa w Lesie-oczywiście Lesie przeznaczenia-, ponieważ tam, jak głosi legenda, są duchy zmarłych wilków, a także dusze bożków czczonych przez członków trzech watah- w tym naszej. Może nim zostać wilki o czystym sumieniu, mający co najmniej 5 lat.
Pensja: 35$

Eta: (x2)
Opiekunki szczeniaków i starszych członków watahy. Posiadają też prawo, które upoważnia je do ustalania własnych praw dotyczących opieki, lecz nie wykraczających po za normę.
Pensja: 30$

Jota: (x4) ®
Strażnicy, chronią terytorium. Ułatwiają ewakuacje młodych i starszych wilków wraz z Etami. Często muszą patrolować teren i wybierać się na spacery, by móc trzymać porządku.
Pensja: 30$

Kappa: (x3) 
®
Wojownicy, czuwający nad bezpieczeństwem watahy. W razie niebezpieczeństwa chronią Alfy i Bety. Poza tym jako jedyni mają prawo przebywać w Dolinie 12 ech.
Pensja: 30$

Ksi: (x2)

Szpiedzy, patrolują teren watahy, oraz niekiedy wysyłani są do przeszpiegowania innej. Zdarza się, że mają wartę wraz z Kappą. Jednak nie mogą walczyć bez ich pomocy.
Pensja: 25$

Sigma: (x1) ®
Mag, posługujący się tylko i wyłącznie czarami i magią podczas walki. Nie biorą udziału w polowaniach, gdyż ich umiejętności łowieckie są niskie z powodu gromadzenia dużej ilości energii na korzyść czarów. Wilk będący Sigmą powinien być ostrożny, gdyż magia jaką posiada jest ogromna.
Pensja: 25$.

Para Omega: (x1)

Duchowa podpora watahy. Zajmuje się różnego rodzaju medycyną, podobnie jak Epsilon, jednak ten posługuje się w większości magią. Omega zaś przeciwnie. Pełni również rolę tropiciela, przydatnego w czasie polowań.
Pensja: 35$

Wilk podporządkowany: (x5)
Jak sama nazwa mówi, jest to wilk, który nie posiada rangi, jednak może uczestniczyć w różnych zgromadzeniach i polowaniach. Ich ilość jest ograniczona, gdyż w watasze istnieje podział na grupy wilków różnych rang. Wilk podporządkowany może przebywać w każdym miejscu.
Pensja: 20$. 

Szczenię: (nieskończoność)

Młode wilki nie posiadające rangi do 1 roku życia. Wyjątkami są młode Alf i Bet, przy czym potomki Alf przy narodzinach otrzymują tytuł "księżniczki" lub "księcia". Potomstwo Bet zaś przejmuję tytuł po rodzicach po ukończeniu 3 roku życia. Oprócz tego muszą być pod opieką rodziców lub Et. i nie wolno im wkraczać poza progi Groty ciemności i Lasu przeznaczenia.

Omikron: (nieskończoność)

Dusze zmarłych i nienarodzonych wilków będącymi członkami stada. Mają wszystkie prawa, prócz przebywania na Wilczym wzgórzu i Potoku przyjaźni, ponieważ legendy głoszą, ze w tych miejscach zmarłe dusze mogą nieodwracalnie zostać uwięzione w zaświatach, przez co nie będą mieć kontaktu z bliskimi na ziemi.



* - pensja dwutygodniowa.
® - ranga zajęta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz